fbpx
  1. Αρχική
  2. Άρθρα
  3. ΓΙΑΤΙ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ;

ΓΙΑΤΙ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ;

Digital Marketing Blog - Γιατί μια μικρή επιχείρηση πρέπει να έχει ιστοσελίδα;

Στην Ελλάδα σήμερα οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις αποτελούν το μεγαλύτερο ποσοστό των εταιρειών. Πλέον όλο και περισσότερες επιδιώκουν να βρίσκονται online, απολαμβάνοντας τα οφέλη που αυτό προσφέρει. Η κατασκευή ιστοσελίδας είναι η προτεραιότητα που πρέπει να θέσει μια εταιρεία, όταν επιθυμεί να δημιουργήσει την online παρουσία της. Γιατί όμως είναι καλό να βρίσκεται ακόμα και μια μικρή εταιρεία στο διαδίκτυο;

Οι άνθρωποι συνηθίζουν να αναζητούν στο διαδίκτυο οτιδήποτε σκεφτούν, είτε πρόκειται να αγοράσουν κάτι είτε θέλουν να πληροφορηθούν για κάτι. Για τον λόγο αυτό είναι καλό να βρισκόμαστε εκεί. Παρόλο που μια εταιρεία μπορεί να μην προσφέρει υπηρεσίες online πώλησης, είναι πολύ σημαντικό να προβάλλει τις υπηρεσίες της και τον χαρακτήρα της στους χρήστες, ακόμα κι αν πρόκειται για μια τοπική επιχείρηση.

Μέσω της ιστοσελίδας αυξάνεται η αξιοπιστία και δημιουργείται ένα αίσθημα ασφάλειας στον χρήστη-πελάτη. Αυτό βέβαια προϋποθέτει τη δημιουργία ενός επαγγελματικού, καλοσχεδιασμένου website, στο οποίο ο χρήστης θα μπορεί να περιηγηθεί με ευκολία και να βρίσκει την πληροφορία που τον ενδιαφέρει άμεσα. Έτσι, αναπτύσσεται μια σχέση εμπιστοσύνης, που βοηθά τον χρήστη είτε να κάνει online συναλλαγές είτε να επισκεφτεί το φυσικό κατάστημα. Βλέπουμε, λοιπόν, ότι τα οφέλη της ιστοσελίδας μεταφέρονται και έξω από το διαδικτυακό περιβάλλον.

Ένα ακόμα πλεονέκτημα που προσφέρει η διαδικτυακή παρουσία είναι η εύκολη διαφήμιση σε ευρύ κοινό. Στον φυσικό κόσμο μια επιχείρηση μπορεί να διαφημιστεί μέσω φυλλαδίων ή από στόμα σε στόμα. Το ίντερνετ δίνει τη δυνατότητα στις εταιρείες να διαφημιστούν με πολλούς τρόπους και σε πολύ μεγαλύτερο αριθμό ανθρώπων και κυρίως να επιλέξουν οι ίδιες πού, πότε και με ποια συχνότητα θα διαφημιστούν. Παράλληλα, δίνεται η ευκαιρία και στους ίδιους τους χρήστες να διαφημίσουν την εταιρεία που εμπιστεύονται, κυρίως μέσω των social media, μεγαλώνοντας έτσι το brand awareness, δηλαδή την αναγνωρισιμότητα της εταιρείας.

Κατά την περιήγησή του στο website ο χρήστης βλέπει το σύνολο των προϊόντων, των υπηρεσιών και των τιμών και έχει τον χρόνο να τα συγκρίνει με αντίστοιχες επιχειρήσεις, ώστε να καταλήξει σε αυτό που τον εξυπηρετεί. Για τον λόγο αυτό καλό είναι να δημιουργηθεί μια ιστοσελίδα που θα ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες. Καθώς οι χρήστες συνηθίζουν να επιλέγουν και να συνδέονται με επιχειρήσεις που είναι αυθεντικές και όχι απρόσωπες ή τυποποιημένες, το κυριότερο είναι να αντικατοπτρίζεται η προσωπικότητα της επιχείρησης. 

Τέλος, ένα σημαντικό προτέρημα της κατασκευής μιας ιστοσελίδας είναι ότι γίνεται ευκολότερη η διαδικασία ενημέρωσης των πελατών. Ενώ προηγουμένως η ανανέωση των πληροφοριών ή των προϊόντων του καταστήματος γινόταν κυρίως με την έκδοση νέων έντυπων φυλλαδίων, τώρα μπορεί να γίνει από τον ιδιοκτήτη πολύ εύκολα και να εμφανίζεται στον χρήστη άμεσα κατά την επόμενη αναζήτησή του. Έτσι, ο επιχειρηματίας εξοικονομεί χρόνο και χρήματα.

Στην OnFollow δημιουργούμε επαγγελματικές ιστοσελίδες, μοναδικές για κάθε επιχείρηση. Μπορείτε να απευθυνθείτε σε εμάς για να σας πληροφορήσουμε σχετικά με την κατασκευή του website, ειδικά για το δικό σας κατάστημα.