fbpx
  1. Αρχική
  2. Άρθρα
  3. ΠΩΣ ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙ ΤΙΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ;

ΠΩΣ ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙ ΤΙΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ;

Blog - Πώς το μάρκετινγκ μπορεί να βελτιώσει τις ηλεκτρονικές πωλήσεις;

Μια επιτυχημένη πλατφόρμα e-commerce χρειάζεται πολλή και σκληρή δουλειά και έρευνα για να κάνετε όχι μόνο τους πιθανούς πελάτες να επισκεφτούν τον ιστότοπό σας αλλά και να πραγματοποιήσουν μια αγορά.

Για να αυξήσετε τις πωλήσεις, πρέπει να βελτιστοποιήσετε τον ιστότοπό σας χρησιμοποιώντας το ψηφιακό μάρκετινγκ. Ακολουθήστε τις συμβουλές της Jump Creations, ώστε η επιχείρησή σας να αξιοποιήσει πλήρως τις δυνατότητές της και να αξιοποιήσει στο έπακρο την πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου της.

Με το ηλεκτρονικό εμπόριο, μπορείτε να προσεγγίσετε μια εντελώς νέα βάση πελατών ανεξάρτητα από το πού βρίσκεστε. Επεκτείνοντας τη γεωγραφική προσέγγιση χρηστών και επιτρέποντας στους χρήστες να αγοράζουν όλες τις ώρες αντί για τυπικές ώρες λειτουργίας, θα αυξήσετε τα έσοδά σας σε χρόνο μηδέν.

Ορισμένοι τρόποι βελτιστοποίησης των πωλήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου με το ψηφιακό μάρκετινγκ:

1. Επικοινωνήστε με τους πελάτες μέσω πολλαπλών καναλιών

Δεν αρκεί μόνο να ρυθμίσετε την πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου σας, πρέπει να προσεγγίσετε πελάτες μέσω διαφόρων πλατφορμών. Από την έναρξη ενός ιστολογίου έως τη δημιουργία social media ή την αποστολή ενημερωτικών δελτίων, ενημερώσεων και προωθήσεων στους πελάτες μέσω email, πολλά κανάλια μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να προσεγγίσουν τους πελάτες σας.

2. Χτίστε εμπιστοσύνη με τη βάση πελατών σας

Πείτε στους πελάτες σας την ιστορία σας δημιουργώντας την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας. Χρησιμοποιήστε διαφημίσεις Google ή Facebook για να τραβήξετε την προσοχή τους και να δημιουργήσετε περιεχόμενο υψηλής ποιότητας με το οποίο οι άνθρωποι θέλουν να αλληλεπιδράσουν. Μπορείτε επίσης να οικοδομήσετε εμπιστοσύνη και να δημιουργήσετε αναγνωρισιμότητα για την επωνυμία επικοινωνώντας απευθείας με τους πελάτες σας, απαντώντας σε σχόλια σε ιστολόγια ή αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

3. Διεξαγωγή έρευνας για τους πελάτες

Για να πουλήσετε στον πελάτη σας, πρέπει να γνωρίζετε τι ψάχνει ο πελάτης σας. Τα παρακάτω είναι απίστευτα χρήσιμα εργαλεία έρευνας που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε προς όφελός σας:

Το Google Analytics παρακολουθεί τα δημογραφικά στοιχεία σας για να βρείτε τον ιδανικό πελάτη, επιτρέποντάς σας να δείτε πώς οι επισκέπτες βρίσκουν τον ιστότοπό σας, πού βρίσκονται και περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την επισκεψιμότητα του ιστότοπου.

Τα Εργαλεία για Webmasters Google σάς βοηθούν να προσδιορίσετε ποιες λέξεις-κλειδιά αναζητούν οι άνθρωποι για να τους οδηγήσουν στο κατάστημά σας.

Το Google Trends σας δείχνει ποιος ψάχνει για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, ώστε να μπορείτε να προσθέσετε σχετικές λέξεις -κλειδιά στην πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου σας, ώστε να επισκέπτονται και να ψωνίζουν περισσότερα άτομα.

Οι διαφημίσεις Facebook σας βοηθούν να στοχεύσετε το βασικό σας δημογραφικό κοινό, δημιουργώντας ένα «παρόμοιο κοινό» που ταιριάζει με τα χαρακτηριστικά των οπαδών σας στο Facebook.