fbpx
  1. Αρχική
  2. Άρθρα
  3. 3 ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ E-COMMERCE ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΑΝΔΗΜΙΑ

3 ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ E-COMMERCE ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΑΝΔΗΜΙΑ

Digital Marketing Blog - 3 Βήματα για την επιτυχία του e-commerce μετά την πανδημία

Οι καταναλωτικές συνήθειες έχουν αλλάξει σημαντικά μετά την πανδημία. Όλοι αναγκάστηκαν να αλλάξουν τον τρόπο που ψωνίζουν είτε πραγματοποιώντας διαδικτυακές αγορές είτε στρεφόμενοι στο ηλεκτρονικό εμπόριο για να κάνουν τις αγορές τους. Ως αποτέλεσμα, η επιτυχία του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι αισθητή στην αγορά μετά την πανδημία.

Σε μια εποχή που ελπίζουμε ότι απομακρυνόμαστε από τις χειρότερες επιπτώσεις του COVID 19 στο εμπόριο, πώς μπορείτε να διασφαλίσετε ότι η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου που επιτύχατε κατά τη διάρκεια της πανδημίας είναι βιώσιμη μακροπρόθεσμα; Ελέγξτε τις συμβουλές μας.

1. Βελτιώστε τις τακτικές μάρκετινγκ για την επιτυχία του ηλεκτρονικού εμπορίου μετά την πανδημία. Αντί να εστιάσετε όλες τις προσπάθειές σας στην κατεύθυνση μιας γενικής στρατηγικής σε ολόκληρη την πελατειακή σας βάση, τμηματοποιήστε το κοινό σας και στοχεύστε ανάλογα. Με τη σειρά τους, οι δυνητικοί πελάτες τροφοδοτούν μια καμπάνια της οποίας το σημείο εκκίνησης είναι ο τελικός της στόχος: ο πελάτης.

2. Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο. Έτσι τα καταφέρατε μέχρι τώρα, έχετε προσελκύσει το σωστό είδος καταναλωτή με τις δεξιότητές σας και τον εντυπωσιάσατε με την παρουσία σας. Κάντε χιούμορ, ρωτήστε τους για τον εαυτό τους. Οι σχέσεις δεν λειτουργούν ποτέ χωρίς επικοινωνία, ακόμη και στο e-commerce. Θα πρέπει να ζητήσετε τη γνώμη τους. Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αυτό έχει τη μορφή διαδραστικού περιεχομένου. Η υποβολή ανοικτών ερωτήσεων είναι ο τέλειος τρόπος εξαγωγής περισσότερων δεδομένων, ταυτόχρονα με τη δημιουργία προσωπικής σύνδεσης με την επωνυμία σας.

3. Οι άνθρωποι εξακολουθούν να θέλουν το e-commerce ακόμη και τώρα. Οι προσδοκίες των καταναλωτών που δημιουργήθηκαν κατά τη διάρκεια του 2020 και μετά απαιτούν από τις ηλεκτρονικές αγορές να προσφέρουν πολλές δυνατότητες και τα προϊόντα να αποστέλλονται σε οποιαδήποτε τοποθεσία μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα. Κάποτε θεωρούνταν σπάνιο φαινόμενο η δωρεάν και γρήγορη παράδοση, ενώ πλέον είναι δεδομένη. Η πίεση στις μικρότερες επιχειρήσεις να συμβαδίσουν με τα μεγάλα brands του e-commerce είναι τεράστια.