Εάν ασχολείστε με την χρήση ορισμένων από τις πλατφόρμες στα social media είτε για προσωπική σας χρήση είτε για μια επιχείρηση, τότε ξέρετε ότι το παιχνίδι παίζεται με διαφορετικούς κανόνες.
Ειδικά αν θέλετε να ασχοληθείτε με επαγγελματικό προφίλ και η μόνη εμπειρία σας είναι η προσωπική χρήση. Πώς θα μάθετε τι πρέπει να αποφύγετε τα λάθη του marketing στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;
Μία διαφημιστική εταιρεία, όπως είναι η Jump Creations, θα γνωρίζει πώς να συλλέξει αποτελεσματικά πληροφορίες και στοιχεία που αφορούν το brand σας και να τα χρησιμοποιήσει ανάλογα στις πλατφόρμες δικτύωσης. Έτσι, οι πλατφορτες θα είναι αποδοτικές στο μέγιστο των δυνατοτήτων τους.
- Λάθος αλληλεπίδραση με προφίλ.
Το πρώτο πράγμα που πρέπει να αποφεύγεται πάντα είναι η αλληλεπίδραση τυχαίων προφίλ. Θα πρέπει να έχετε μεγαλύτερο κοινό, αλλά για να γίνει αυτό θα πρέπει πρώτα να έχετε ποιοτικό περιεχόμενο στο προφίλ της επιχείρησής σας
Κατά την αλληλεπίδραση σε άλλα προφίλ, πρέπει πάντα να κοιτάτε τα σχετικά hashtags ή τις αναζητήσεις που σχετίζονται με τον κλάδο της επιχείρησής σας. Αυτοί οι άνθρωποι θα αποτελούν τις πολύτιμες αλληλεπιδράσεις που αναζητάτε και θα σας φέρουν περισσότερους πελάτες. Πρέπει όμως να προσέχετε τα προφιλ που ακολουθείται γιατί αν είναι τυχαίοι λογαριασμοί, πολύ πιθανόν να μην ενδιαφέρονται για το περιεχόμενο που δημοσιεύετε και δεν θα έχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα.
- Μην δημιουργείτε τον ίδιο τύπο περιεχομένου.
Πάρα πολλές επιχειρήσεις πέφτουν θύματα αυτού του λάθους, ανακυκλώνοντας συνεχώς το ίδιο περιεχόμενο και χάνουν followers. Οι επιχειρήσεις δεν έχουν πάντα χρόνο να σκεφτούν μια στρατηγική μάρκετινγκ που θα αφορά το περιεχομένο για να διαφοροποιήσουν τις δημοσιεύσεις τους.
Μερικές φορές, το μόνο που χρειάζεται είναι κάποια έρευνα για τους ανταγωνιστές και τις τρέχουσες τάσεις σε κάθε κοινωνική πλατφόρμα για να καταλάβουμε τι θα αποδώσει καλά και πώς να το συνδυάσουμε. Εάν είστε επιχείρηση που πουλάει παπούτσια, για παράδειγμα, είναι καλύτερο να έχετε μια ποικιλία διαφημιστικού περιεχομένου παράλληλα με τις ενημερώσεις της εταιρείας, το περιεχόμενο της, τα δώρα και τις καθημερινές ενημερώσεις.
- Να μην είναι ενεργός ο λογαριασμός.
Είναι σημαντικό να συνεχίσετε να δημοσιεύετε στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης ή να δείχνετε ότι είστε ενεργός χρησιμοποιώντας άλλες δυνατότητες όπως ιστορίες, IGTV κ.λπ.
Είναι πολυ σημαντικο να δείχνεις στο κοινό σου ότι ασχολείσαι καθημερινά με τα social media να προσπαθείτε να το παρακολουθείτε και να ενημερώνετε τα προφίλ σας σε τακτική βάση.
- Αντιγραφή της ίδιας ανάρτησης για κάθε πλατφόρμα
Αυτό είναι ένα μεγάλο λάθος για κάθε επιχείρηση που το κάνει αυτό. Χρησιμοποιώντας την ίδια ανάρτηση με το ίδιο κείμενο, hashtags, emojis και τον τόνο της φωνής για να αναρτήσετε σε πολλές πλατφόρμες κοινωνικών μέσων. Εάν δημοσιεύετε ένα Tweet με hashtags και emoji στο LinkedIn, δεν θα πέσει τόσο καλά όσο θα γίνει στο Twitter. Θα πρέπει να προσαρμόζετε τις αναρτήσεις στη κάθε πλατφόρμα.
- Μη προγραμματισμός περιεχομένου
Το να μην έχουν προγραμματιστεί οι δημοσιεύσεις είναι μεγάλο λάθος! Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι προγραμματίζετε περιεχόμενο για να βγαίνει σε συγκεκριμένες ημερομηνίες για τον επόμενο μήνα.
Αυτά είναι τα πέντε πρώτα λάθη της που πρέπει να αποφύγετε στα κοινωνικά μέσα. Δεν έχει νόημα να έχετε μεγάλο κοινό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εάν η πλειοψηφία αυτών δεν είναι καν αφοσιωμένο ή δεν ενδιαφέρεται για την εταιρεία σας. Για περισσότερα αποτελέσματα μπορείτε να προσλάβετε ένα digital agency, που εξειδικεύεται στην έρευνα του κλάδου και τη δημιουργία περιεχομένου κάτι που η Jump Creations μπορεί να κάνει με μεγάλη επιτυχία.