RABBIT COFFEE | TAKE AWAY & COFFEE SHOP LOGO & PACKAGING
15674
portfolio_page-template,portfolio_page-template-elementor_header_footer,single,single-portfolio_page,postid-15674,bridge-core-2.6.4,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-24.9,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.5.0,vc_responsive,elementor-default,elementor-template-full-width,elementor-kit-15630,elementor-page elementor-page-15674

RABBIT COFFEE | TAKE AWAY & COFFEE SHOP

logo & packaging

 

Κάθε brand, ειδικά στο ξεκίνημα του, χρειάζεται ξεκάθαρη και ευδιάκριτη τοποθέτηση τόσο για την εκπόνηση των στόχων του όσο και για τη δημιουργία ενός συνεπούς community.

 

Το Rabbit coffee είναι μία επιχείρηση η οποία προσφέρει μοναδικής ποιότητας καφέ τον οποίο μπορείς να συνδυάσεις με εκλεκτές γεύσεις που θα σε συνοδεύσουν καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας σου.

 

Άκρως απολαυστικό!

 

 

Το λογότυπο (logo) που δημιουργήσαμε αντικατοπτρίζει με ένα αξιομνημόνευτο τρόπο και το όνομα της επιχείρησης. Είναι σημαντικό ο πελάτης να αναγνωρίζει την επωνυμία της επιχείρησης με μία μόνο εικόνα, ακόμη κι από το σχήμα.

 

Δημιουργήσαμε ένα γεωμετρικό σχήμα κουνελιού το οποίο προσδίδει στην επιχείρηση τη δυναμικότητα και την αυτοπεποίθηση που τη διακατέχει.

 

Φυσικά ο καλύτερος σύμμαχος των σχημάτων είναι τα χρώματα.

 

 

Η δημιουργία εταιρικής ταυτότητας για το Rabbit υλοποιήθηκε έπειτα από στρατηγικό σχεδιασμό, ανάλυση της αγοράς και του ανταγωνισμού.

 

Γιατί στην Onfollow δεν αφήνουμε τίποτα στην τύχη!

 

Η στρατηγική μας ξεκίνησε από το στάδιο του consulting. Τέθηκαν σημαντικά ερωτήματα μέσα από τα οποία καταλήξαμε στις ενέργειες που θα ακολουθήσουμε για την δημιουργία ενός δυναμικού brand το οποίο θα ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό με μία μοναδική εταιρική ταυτότητα.

 

 

 

 

Τα χρώματα που επιλέχθηκαν, το κίτρινο και το μαύρο, δημιουργούν στον καταναλωτή ψυχολογικούς συνειρμούς.

 

Το κλασικό αλλά μοντέρνο μαύρο προκαλεί τη κατάλληλη αντίθεση με το κίτρινο το οποίο προσδίδει συναισθήματα χαράς και ευτυχίας, όπως ακριβώς και η πρώτη γουλιά καφέ το πρωί.

 

 

Οι συσκευασίες των προϊόντων (packaging) ακολουθούν και συμπληρώνουν την αισθητική του λογότυπου και δίνουν ζωή στο brand. Εκτός των χρωμάτων και των σχημάτων έχουν προστεθεί και οι κατάλληλες πληροφορίες επικοινωνίας (social media και διεύθυνση) για να ενισχυθεί η επωνυμία.

 

Γιατί τι είναι καλύτερο από το να ακολουθείς το αγαπημένο σου μαγαζί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να ενημερώνεσαι πρώτος για όλα τα νέα και λαχταριστά προϊόντα;

 

 

Τα αυτοκόλλητα, οι ετικέτες και οι πίνακες συμφωνούν με το ύφος, τα χρώματα και τα χαρακτηριστικά της επιχείρησης.

 

 

Η εταιρική ταυτότητα, λοιπόν, είναι βασισμένη πάνω σε μία γερή ιδέα. Μία ιδέα στην οποία είναι απαραίτητο να αντανακλά τους δυνητικούς και υπάρχοντες πελάτες της. Είναι, εκτός των άλλων, η υπόσχεση που ενθαρρύνει τους ανθρώπους να συνεργαστούν μαζί σας.