fbpx
  1. Αρχική
  2. Άρθρα
  3. ΓΙΑΤΙ ΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ;

ΓΙΑΤΙ ΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ;

Διαφημιστική εταιρεία blog - Γιατί μια επιχείρηση χρειάζεται στρατηγική μάρκετινγκ;

Εκτός από το να έχετε ένα κορυφαίο επιχειρηματικό σχέδιο, είναι επίσης σημαντικό να έχετε μια ισχυρή στρατηγική μάρκετινγκ για να βοηθήσετε την επιχείρησή σας να επιτύχει τους στόχους της και να αναπτυχθεί. Όταν δημιουργούμε ένα ισχυρό σχέδιο μάρκετινγκ, εστιάζουμε σε τέσσερις πυλώνες που χρησιμοποιούν οι εταιρείες για να χτίσουν τις στρατηγικές μάρκετινγκ τους. Αυτοί περιλαμβάνουν το προϊόν, την τιμή, την τοποθέτηση και την προώθηση.

Και αν αναρωτιέστε γιατί χρειάζεστε μια στρατηγική μάρκετινγκ, μερικοί από τους λόγους είναι ότι αυξάνονται οι δυνητικοί πελάτες, ξεχωρίζετε ανάμεσα στους ανταγωνιστές σας, κερδίζετε μερίδιο αγοράς, εκμεταλλεύεστε την ευκαιρία να αναπτυχθείτε και ότι αυξάνετε τη διατήρηση και τη συμμετοχή των πελατών.

1. Η στρατηγική μάρκετινγκ θα σας βοηθήσει να ορίσετε σαφείς επιχειρηματικές οδηγίες. Ένας από τους σημαντικότερους στόχους μιας ισχυρής στρατηγικής μάρκετινγκ είναι ο καθορισμός στόχων και στόχων SMART (Specific, Measurable, Attainable, Relevant and Time-based).

Μερικές ερωτήσεις που πρέπει να κάνετε στον εαυτό σας κατά τη δημιουργία στόχων SMART περιλαμβάνουν:

Τι χρειάζεται να κάνετε για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας;

Ποιες μεθόδους μπορείτε να συμπεριλάβετε στην καθημερινή ροή εργασίας σας για να βοηθήσετε την επιχείρησή σας να επιτύχει τους στόχους σας;

Πώς χρησιμοποιείτε την τρέχουσα επωνυμία για να προσελκύσετε νέους πελάτες; Τι χρησιμοποιεί η επιχείρησή σας αυτήν τη στιγμή για να αποκτήσει ένα πιστό κοινό;

Για να μπορέσετε να απαντήσετε στις παραπάνω ερωτήσεις, χρειάζεστε μια στρατηγική μάρκετινγκ, η οποία θα είναι αυτή που θα απαντήσει σε αυτές τις ερωτήσεις. Αυτό θα σας βοηθήσει να θέσετε μακροπρόθεσμους και βραχυπρόθεσμους στόχους SMART.

2. Το μάρκετινγκ μπορεί να σας βοηθήσει να κατανοήσετε καλύτερα το κοινό-στόχο σας. Μια στρατηγική μάρκετινγκ πρέπει πάντα να εστιάζει στο κοινό-στόχο και τους πελάτες. Μπορεί να σας βοηθήσει να κατανοήσετε καλύτερα την αγορά. Για να αφήσετε τους πελάτες σας ευχαριστημένους, πρέπει να καταλάβετε τι θέλουν.

Εδώ παίζουν ρόλο τα αναλυτικά εργαλεία. Όλα τα Analytics είναι αριθμοί, επομένως σας δίνουν το τεχνικό μέρος της επιχείρησης. Το πιο εύχρηστο εργαλείο αναλυτικών στοιχείων είναι τα Google Analytics. Σας δίνει όλες τις σημαντικές πληροφορίες σχετικά με την επισκεψιμότητα του ιστότοπού σας, όπως το ποσοστό εγκατάλειψης, τις μετατροπές, το χρόνο που αφιερώνεται στον ιστότοπο και πολλά άλλα.

3. Ένα καλό σχέδιο μάρκετινγκ θα σας βοηθήσει να καταλάβετε σε ποια εργαλεία πρέπει να επενδύσετε. Τα εργαλεία μάρκετινγκ μπορεί να είναι ακριβά και γι ‘αυτό είναι σημαντικό να δημιουργήσετε ένα σχέδιο μάρκετινγκ που θα σας βοηθήσει να αποφασίσετε ποια τεχνολογία και εργαλεία αξίζουν την επένδυση και θα προσφέρουν στη στρατηγική σας τα περισσότερα οφέλη. Ορισμένες υπηρεσίες που απαιτούν εργαλεία μάρκετινγκ περιλαμβάνουν: εργαλεία SEO, διαφημίσεις επί πληρωμή, επένδυση σε influencers, εργαλεία ανάλυσης, εργαλεία προγραμματισμού κοινωνικών μέσων, διαδικτυακή διαφήμιση.