fbpx
  1. Αρχική
  2. Άρθρα
  3. ΠΩΣ Η ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΣΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΣΕΙ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ;

ΠΩΣ Η ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΣΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΣΕΙ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ;

Blog - Πώς η επωνυμία σας μπορεί να ενισχύσει τις δυνατότητες μάρκετινγκ;

Η επωνυμία σας είναι το παν. Οι τάσεις μεταβάλλονται και εξελίσσονται συνεχώς, πράγμα που σημαίνει ότι μπορείτε να διακινδυνεύσετε να μείνετε πίσω. Πολλοί επιχειρηματίες τείνουν να κολλάνε με την ίδια μάρκα αφού αισθάνονται άνετα και μπορεί να έχουν αποκτήσει επιτυχία. Όμως, τίποτα δεν κρατάει για πάντα. Η διατήρηση της επωνυμίας σας θα πρέπει πάντα να αποτελεί προτεραιότητα για την επιχείρησή σας.

Η σύνδεση μεταξύ μάρκετινγκ και επωνυμίας

Ένας βασικός λόγος για να δώσετε προτεραιότητα στο rebranding είναι ότι συνδέεται άμεσα με τις προσπάθειές σας στο μάρκετινγκ. Η επιρροή και η ικανότητά σας να προσεγγίζετε νέο κοινό εξαρτάται από την κατοχή μιας σταθερής επωνυμίας. Επομένως, διατηρώντας την επωνυμία σας ανανεωμένη, μπορείτε να αξιοποιήσετε στο έπακρο τις καμπάνιες μάρκετινγκ.

Γιατί χρειάζεστε μια σταθερή επωνυμία;

Οι εταιρείες που δεν έχουν μια σταθερή επωνυμία που να σχετίζεται με την τρέχουσα εποχή διατρέχουν πραγματικό κίνδυνο να μείνουν πίσω και απλά να ξεχαστούν. Μπορεί να σταματήσει την ανάπτυξή σας και σημαίνει ότι χάνετε την προσέλκυση νέου κοινού. Μακροπρόθεσμα, αυτό μπορεί να ζημιώσει την επιχείρησή σας και θα χάσετε ευκαιρίες. Η αξία της επωνυμίας είναι επομένως πολύ σημαντική.

Πώς βρίσκετε το λογότυπό σας;

Η απόφαση για την εικόνα της επωνυμίας σας δεν λαμβάνεται άμεσα, είναι μια διαδικασία. Υπάρχει μια συγκεκριμένη διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε για να διευκρινίσετε ποιος είναι το κοινό-στόχος σας και ο καλύτερος τρόπος για να βελτιστοποιήσετε την επωνυμία σας για να το προσελκύσετε. Πρέπει να είστε λεπτομερείς για να μάθετε τις συγκεκριμένες συνήθειες του κοινού-στόχου σας. Θα πρέπει να βασιστείτε στο Analytics για να καθορίσετε πώς σκέφτεται και ενεργεί το κοινό σας. 

Το παράδειγμα του Tupperware

Υπάρχουν πολλά διάσημα παραδείγματα εμβληματικών εμπορικών σημάτων που έχουν εξελιχθεί επιτυχώς με την εποχή. Ένα παράδειγμα είναι το Tupperware, το οποίο είχε μια ισχυρή αντίληψη ότι ήταν μια κλασική επωνυμία που είχε κολλήσει στο παρελθόν. Συνέθεσαν εικόνες νοσταλγίας της δεκαετίας του ’70, αντί για ένα προϊόν που θα αγοραστεί στη σημερινή εποχή.

Η εταιρεία κατάλαβε ότι αυτή η αντίληψη θα κατέστρεφε τελικά την επιχείρησή τους και ενήργησαν γρήγορα. Η Tupperware προώθησε μια τολμηρή νέα οπτική ανανέωση που ήταν ταυτόχρονα κομψή και μοντέρνα. Αυτό τους επέτρεψε να στοχεύσουν σε ένα νέο κοινό αντί να μείνουν στο παρελθόν. Η νέα τους στρατηγική επικεντρώθηκε στο να συμπεριλάβει έναν πολύ πιο καθαρό σχεδιασμό. Αυτό παρήγαγε φανταστικά αποτελέσματα και ανέδειξε την αξία του rebranding ως τρόπου παρακολούθησης των τάσεων.