Το rebranding είναι απαραίτητο για να διατηρήσετε την επιχείρησή σας ζωντανή.
Ωστόσο, η επωνυμία της επιχείρησής σας δεν είναι ένα εύκολο θέμα. Μεγάλο μέρος της πρόκλησης περιλαμβάνει τον εκσυγχρονισμό του brand σας.Προσοχή όμως, γιατί υπάρχει περίπτωση να χάσετε πιστούς οπαδούς και να δυσκολευτείτε να δημιουργήσετε νέους ανάλογα με τη στρατηγική που θα ακολουθήσετε.
Πρέπει να καταλήξετε σε μια στρατηγική rebranding που δημιουργεί ευκαιρίες και όχι κινδύνους. Ακολουθούν μερικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν:
- Επικεντρώσου σε ένα στόχο.
Ποιος είναι ο κύριος λόγος που αλλάζετε το brand σας αρχικά; Χάνετε πελάτες;
Ο χρόνος που πρέπει να αφιερώσετε για να θέσετε στόχους πρέπει να είναι αρκετός γιατί αυτή η διαδικασία είναι πολύ σημαντική για το μέλλον της επιχείρησης σας. Η επωνυμία της επιχείρησής σας είναι μια σοβαρή απόφαση.
- Κάνε έρευνα.
Δεν αρκεί να έχεις έναν ρεαλιστικό στόχο. Οι ιδέες σας για το Branding πρέπει να υποστηρίζονται πρώτα από έρευνα. Καθώς χτίζετε τη στρατηγική επανατοποθέτησής σας, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι πετυχαίνετε τους σωστούς στόχους.
Εάν θέλετε η επωνυμία σας να προσελκύει και τη σημερινής γενιά, θα χρειαστεί να αφιερώσετε χρόνο αναλύοντας τις συνήθειες τους και τις αγορές τους.
Μπορείτε επίσης να εμπλουτίσετε την έρευνά σας αναλύοντας τον τρόπο με τον οποίο οι ανταγωνιστές σας χειρίζονται το brand τους. Μάθετε τι τους κάνει μοναδικούς και δείτε αν οι προσπάθειές τους έχουν αποτέλεσμα.
Ο καλύτερος τρόπος για να το καταλάβετε είναι να δείτε πώς αλληλεπιδρά το κοινό τους με το εμπορικό τους σήμα. Τι έχουν οι ανταγωνιστές σας που σας λείπουν;
Προσπαθήστε να είστε μοναδικοί στην προσέγγισή σας και αποφύγετε την αντιγραφή άλλων. Από εκεί, θα καταλήξετε με μια φρέσκια εικόνα μάρκας που τραβάει την προσοχή του κοινού.
- Μείνετε συνεπείς στο στυλ και στην εμφάνιση.
Για τους περισσότερους ανθρώπους, ένα rebrand οδηγεί σε μια ριζική αλλαγή στην εμφάνιση και την προσωπικότητα μιας επιχείρησης. Ωστόσο, αυτό δεν συμβαίνει πάντα εάν η μάρκα σας έχει καλλιεργήσει ένα πιστό κοινό. Εάν θέλετε η επωνυμία να εστιάζει περισσότερο στις τάσεις, θα ήταν καλύτερα να διατηρήσετε ορισμένα στοιχεία, όπως τα χρώματα της μάρκας σας και τον τόνο των μηνυμάτων σας.
Μπορείτε να συνεργαστείτε με μία digital agency για τη δημιουργία λογότυπου για να σας βοηθήσει να αλλάξετε την επωνυμίας σας. Εκτός από το λογότυπο, σκεφτείτε να κάνετε λεπτές αλλαγές στο υλικό μάρκετινγκ που δημοσιεύετε.
- Δημιουργήστε ενδιαφέρον μέσω προωθήσεων
Ένα rebranding δείχνει την προθυμία σας να είστε καινοτόμοι. Απλώς πρέπει να προωθήσετε την επωνυμία της επιχείρησής σας με τον σωστό τρόπο. Για αυτό, σκεφτείτε να δημοσιεύσετε teasers βίντεο και να στείλετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που ανακοινώνουν σημαντικές αλλαγές στην ταυτότητα της επωνυμίας σας.
Εάν θέλετε να διατηρήσετε τους ήδη υπάρχοντες πελάτες αφοσιωμένους, μπορείτε να εκμεταλλευτείτε αυτήν την ευκαιρία.