Εάν υπάρχει ένα πράγμα που οι digital marketers γνωρίζουν ότι είναι αληθινό είναι ότι το να έχεις σωστό περιεχόμενο είναι απολύτως άσκοπο εάν δεν έχει το σωστό είδος δημοσίευσης.
Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για το Facebook – την πλατφόρμα κοινωνικών μέσων που τα ξεκίνησε όλα. Την τελευταία δεκαετία, οι χρήστες κοινωνικών μέσων, οι digital marketers, οι επωνυμίες και οι δημιουργοί περιεχομένου σε όλο τον κόσμο έχουν βάλει σκοπό να μελετήσουν τον συνεχώς εξελισσόμενο αλγόριθμο του Facebook, προκειμένου να μεγιστοποιήσουν την έλξη που λαμβάνει το περιεχόμενό τους. Συγκεκριμένα, όλοι αυτοί οι άνθρωποι θέλουν να καταλάβουν πώς ο αλγόριθμος του Facebook αποφασίζει ποιο είδος αναρτήσεων θα έχει την υψηλότερη προτεραιότητα όσον αφορά την οργανική προσέγγιση χρηστών.
Το να νικήσεις τον αλγόριθμο του Facebook μπορεί να φαίνεται σαν ένα δύσκολο έργο, αλλά δεν είναι αδύνατο να γίνει. Οι πιο γρήγοροι τρόποι για να γίνετε αντιληπτοί είναι μέσω διαφημίσεων επί πληρωμή. Θα κάνουν την επωνυμία σας ορατή στους κατάλληλους ανθρώπους, καθώς και δεν πρόκειται να χαθούν στη ροή των δημοσιεύσεων.
1. Επιλέξτε το σωστό κοινό
Ένα από τα πιο ισχυρά χαρακτηριστικά της πλατφόρμας του Facebook είναι η ικανότητά του να στοχεύει σε συγκεκριμένα είδη κοινού. Το Facebook έχει τη δυνατότητα να ορίσει προτιμήσεις για το ποιος μπορεί να δει μια ανάρτηση, όσον αφορά τις πληρωμένες αναρτήσεις. Εκτός από τις τεχνικές πτυχές της στόχευσης κοινού στο Facebook, είναι επίσης σημαντικό να θυμάστε ποιον προσπαθείτε να προσεγγίσετε καθώς δημιουργείτε το περιεχόμενό σας.
2. Το τοπικό είναι υπέροχο
Δεδομένου ότι ο αλγόριθμος στοχεύει να ωθήσει περιεχόμενο με νόημα, είναι λογικό ότι το τοπικό περιεχόμενο έχει τη δυνατότητα να είναι εξαιρετικά ελκυστικό. Αναπτύξτε λοιπόν περιεχόμενο που είναι ειδικό για μια περιοχή ή μια πόλη, παρά για μια ολόκληρη χώρα.
3. Επιθεωρήστε τις ιδέες σας
Το Facebook προσφέρει στις επιχειρηματικές σελίδες μια σειρά από χρήσιμα εργαλεία για την παρακολούθηση πληροφοριών. Αυτό είναι εξαιρετικά σημαντικό, επειδή σας λέει ποιοι τύποι περιεχομένου λειτουργούν καλύτερα για την επωνυμία σας. Γνωρίζοντας αυτό σας βοηθά να επιμεληθείτε περισσότερο το περιεχόμενο σε αυτούς τους τομείς. Σας βοηθά επίσης να βελτιώσετε το περιεχόμενο σε περιοχές όπου ενδέχεται να λείπει.
4. Δημοσίευση την κατάλληλη στιγμή
Υπάρχει σωστή και λάθος στιγμή για δημοσίευση. Παρακολουθώντας τις πληροφορίες σας, μπορείτε να μετρήσετε ποια είναι η ώρα αιχμής για να δημοσιεύσετε για την επωνυμία σας. Αυτή η μέτρηση είναι εξαιρετικά συγκεκριμένη και διαφέρει από μάρκα σε μάρκα. Μπορείτε να καταλάβετε τι λειτουργεί καλύτερα για την επωνυμία σας δημοσιεύοντας σε διάφορες περιόδους και βλέποντας τι αποτελέσματα αποδίδει.
5. Η συνέπεια είναι το μυστικό
Αν και δεν υπάρχει κανόνας για το πόσες φορές την εβδομάδα ή το μήνα είναι σκόπιμο να δημοσιεύσετε, υπάρχει σίγουρα μια συχνότητα δημοσίευσης που λειτουργεί για κάθε επιχείρηση. Προγραμματίστε τι λειτουργεί καλύτερα για την επωνυμία σας και στη συνέχεια συνεχίστε να δημοσιεύετε!