H επωνυμία και η ταυτότητα της εταιρείας σας είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία της επιχείρησής σας. Ένα σωστό λογότυπο θα αντιπροσωπεύει την εταιρεία σας και θα μεταφέρει σημαντικά μηνύματα. Το λογότυπο πρέπει να δίνει έμφαση στα δυνατά σημεία της εταιρείας σας και να αντικατοπτρίζει τις βασικές επιχειρηματικές αξίες σας. Πριν από χρόνια, πολλές επωνυμίες ενσωμάτωσαν πολλά γραφικά στοιχεία στα λογότυπά τους που μπορεί να φαίνονταν υπέροχα σε ένα τυπωμένο επιστολόχαρτο, αλλά αυτά τα σχέδια δεν μεταφράστηκαν καλά σε ψηφιακές πλατφόρμες. Πλέον, με την εξέλιξη και την πάροδο του χρόνου, αυτό που έμοιαζε τέλεια ιδέα σχεδιασμού για την επιχείρησή σας πριν από μερικά χρόνια μπορεί τώρα να μην είναι κατάλληλο.
Ο σκοπός ενός λογότυπου είναι να αναγνωρίζει άμεσα ο καταναλωτής μια εταιρεία. Ουσιαστικά, τα λογότυπα είναι το «πρόσωπο» μιας επιχείρησης. Είναι σημαντικό τότε να βεβαιωθείτε ότι το «πρόσωπο» της εταιρείας σας κάνει μια θετική εντύπωση στους πελάτες. Εάν το τρέχον λογότυπό σας δεν δίνει έμφαση στα πλεονεκτήματα της εταιρείας σας, σκεφτείτε το ενδεχόμενο επαναπροσδιορισμού. Ο επανασχεδιασμός λογότυπου μπορεί να φαίνεται τρομακτική και δύσκολη διαδικασία, αλλά μπορεί να αποδώσει σημαντικά. Αλλά προτού αποσυναρμολογήσετε το υπάρχον λογότυπό σας, αφιερώστε λίγο χρόνο για να βεβαιωθείτε ότι ο επανασχεδιασμός είναι αυτό που χρειάζεστε. Θέστε στο εαυτό σας 4 βασικά ερωτήματα που θα σας βοηθήσουν να καταλάβετε εάν πρέπει να κρατήσετε το λογότυπό σας ως έχει ή αν πρέπει να δοκιμάσετε κάτι νέο.
1. Έχει επεκταθεί ή αλλάξει η επιχείρησή σας;
Ίσως έχετε προσθέσει πρόσφατα μια ολόκληρη σειρά νέων προϊόντων ή έχετε επεκτείνει την έδρα σας. Εάν η επιχείρησή σας έχει επεκταθεί ή αλλάξει με οποιονδήποτε τρόπο, ίσως είναι καιρός να σκεφτείτε να αλλάξετε το λογότυπό σας.
2. Έχει αυξηθεί ο ανταγωνισμός;
Ήσασταν στην κορυφή του παιχνιδιού και τώρα, ξαφνικά, έχετε κάποιο σοβαρό ανταγωνισμό. Ένας επανασχεδιασμός λογότυπου μπορεί να βοηθήσει δείχνοντας στους υπάρχοντες πελάτες σας ότι είστε σύγχρονοι και ενημερωμένοι και στους μελλοντικούς πελάτες σας ότι αξίζει να σας εμπιστευτούν.
3. Θέλετε να απευθυνθείτε και σε νέο κοινό;
Έχετε μια εδραιωμένη πελατειακή βάση που είναι πιστή και σταθερή, αλλά είστε έτοιμοι να απευθυνθείτε και σε νεότερους καταναλωτές. Ο επανασχεδιασμός λογότυπου μπορεί να είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεστε. Χειριστείτε το σωστά και το νέο σας λογότυπο θα σας βοηθήσει να συνδεθείτε με ένα νέο κοινό και να διατηρήσετε την πελατειακή σας βάση.
4. Έχουν αλλάξει οι αξίες ή η φιλοσοφία της επιχείρησής σας;
Καθώς η επιχείρησή σας μεγαλώνει, μπορεί φυσικά να εξελιχθεί. Εάν παρατηρείτε ότι η φιλοσοφία της εταιρείας σας είναι διαφορετική από την πρώτη φορά που ξεκινήσατε, το λογότυπό σας θα πρέπει να αντικατοπτρίζει αυτές τις αλλαγές.
Εάν έχετε απαντήσει ναι σε μία ή περισσότερες από τις παραπάνω ερωτήσεις, ίσως είναι καιρός να επανασχεδιάσετε το λογότυπο της επιχείρησής σας. Στην OnFollow σας βοηθάμε να ολοκληρώσετε το ταξίδι από το παλιό λογότυπο στο νέο και να κάνετε τη μετάβαση από το σημείο που βρισκόσασταν κάποτε στο σημείο που βρίσκεστε σήμερα. Η ενσωμάτωση της προσωπικότητάς σας και της φιλοσοφίας της επιχείρησής σας σε συνδυασμό με τις συμβουλές της ομάδας μας, μπορεί να σας δώσει το αποτέλεσμα που επιθυμείτε για να τελειοποιήσετε και να ανανεώσετε το λογότυπό σας.