fbpx
  1. Αρχική
  2. Άρθρα
  3. ΤΑ ΣΤΑΔΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΙΑΣ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ

ΤΑ ΣΤΑΔΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΙΑΣ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ

Marketing Blog - Τα στάδια δημιουργίας μιας εταιρικής ταυτότητας

Η προσέγγισή μας κατά τη δημιουργία του branding είναι προσωπική για τον κάθε πελάτη και εξειδικευμένη ανάλογα με τις ανάγκες της εκάστοτε επιχείρησης. Στην OnFollow μιλάμε με τους πελάτες μας, ακούμε τις ανάγκες τους, συζητάμε το όραμά τους και παρέχουμε το τέλειο αποτέλεσμα.

 

Κάθε έργο είναι μοναδικό, αλλά όλα ξεκινούν από ένα κοινό σημείο: τη συνεργασία και την ανάλυση. Θέλουμε να γνωρίζουμε τα πάντα για την εταιρεία σας – ποιοι είστε, πώς ξεκινήσατε και πού θέλετε να φτάσετε. Θέλουμε να μάθουμε ποιο είναι το κοινό σας και τι σας διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό.

 

Κάθε πτυχή της επιχείρησής σας αναλύεται μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια. Ορίζουμε μαζί το έργο, θέτουμε χρονικά πλαίσια και στόχους και καθορίζουμε τους παράγοντες που θα μας οδηγήσουν στην επιτυχία.

 

Για να κατανοήσουμε τη διαδικασία του χτισίματος μιας εταιρικής ταυτότητας καλύτερα, ας ρίξουμε μια λεπτομερή ματιά σε κάθε βήμα:

  1. Έρευνα

Η ερευνητική διαδικασία πριν από τη δημιουργία της εταιρικής ταυτότητας αφορά τη συλλογή πληροφοριών και την ανάλυση των ευρημάτων με σκοπό να αναγνωρίσετε την επιχείρησή σας, τους ανταγωνιστές, το κοινό-στόχο και την αποστολής του brand σας. 

  1. Στρατηγική

Η στρατηγική βασίζεται στα ευρήματα της έρευνας που προηγήθηκε. Σε αυτό το στάδιο εστιάζουμε στις αξίες σας, στις επιχειρηματικές σας φιλοδοξίες και στο όραμά σας για το μέλλον. Προσδιορίζουμε τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του brand σας, τις ιδιότητες και τα οφέλη της επιχείρησής σας, καθώς και ποια είναι τα στοιχεία εκείνα που σας ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό.

  1. Σχεδιασμός

Χωρίς σχεδιασμό, δεν θα μπορούσε να εφαρμοστεί η στρατηγική. Η φάση του σχεδιασμού είναι ίσως το πιο συναρπαστικό μέρος κατά τη δημιουργία της επωνυμίας. Είναι η στιγμή που αποτυπώνεται οπτικά! Ο κύριος ρόλος του σχεδιασμού είναι να διαμορφώσει την οπτική σας ταυτότητα, το λογότυπό σας. Η σχεδιαστική σκέψη μπορεί να εφαρμοστεί σε πολλούς τομείς της επιχείρησής σας για τη βελτίωση των υπηρεσιών και των προϊόντων.

  1. Εκτέλεση

Το στάδιο εφαρμογής είναι όταν η νέα ταυτότητα του brand σας αποκαλύπτεται στον κόσμο. Η παρουσίαση μπορεί να λάβει πολλές μορφές, από επαγγελματικές κάρτες έως έναν ιστότοπο, παρουσία στα social media ή μια σειρά βίντεο που θα συστήνουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας στο κοινό. Αυτή η φάση μπορεί να συμβεί πολύ γρήγορα, αλλά μπορεί επίσης να διαρκέσει αρκετούς μήνες ανάλογα με τις συνθήκες και τη μορφή της επιχείρησής σας.