Οι διαφημίσεις Facebook μπορούν να είναι ένα ισχυρό εργαλείο μάρκετινγκ για την επιχείρησή σας. Στην πραγματικότητα, οι διαφημίσεις Facebook παρέχουν την υψηλότερη απόδοση επένδυσης από όλα τα κανάλια επί πληρωμή. Μια τεράστια πτυχή της εκτέλεσης επιτυχημένων καμπανιών στο Facebook έγκειται στο σχεδιασμό των διαφημίσεων.
Πώς ο σχεδιασμός διαφημίσεων επηρεάζει την επιτυχία των καμπανιών σας και πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε δημιουργικά γραφιστικά για να προσελκύσετε το κοινό σας και να το αναγκάσετε να αναλάβει δράση; Γιατί είναι σημαντικός ο σχεδιασμός διαφημίσεων για τις καμπάνιες σας στο Facebook;
Η συμμετοχή των εικόνων είναι αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής μάρκετινγκ, ειδικά όταν χρησιμοποιείτε διαφημίσεις στο Facebook. Πάνω από 3 εκατομμύρια επιχειρήσεις διαφημίζονται αυτήν τη στιγμή στο Facebook, ενώ οι χρήστες της πλατφόρμας περνούν κατά μέσο όρο 1,7 δευτερόλεπτα σε κάθε κομμάτι περιεχομένου προτού προχωρήσουν, πράγμα που σημαίνει ότι η διαμάχη για την προσοχή του κοινού σας είναι πιο ανταγωνιστική από ποτέ. Το brand σας πρέπει να επενδύσει σε συναρπαστικό και δημιουργικό design της διαφήμισης, εάν θέλετε να έχετε αποτελέσματα.
Πριν αρχίσετε να σκέφτεστε τον σχεδιασμό της διαφήμισης, θα πρέπει να επιλέξετε τη μορφή. Το Facebook αυτή τη στιγμή προσφέρει τις διάφορες μορφές διαφήμισης – το καθένα θα λειτουργεί διαφορετικά για διαφορετικούς στόχους, κοινό και κλάδους, οπότε επιλέξτε αυτό που ταιριάζει καλύτερα στην επιχείρησή σας. Η διαφήμισή σας θα πρέπει να βελτιστοποιηθεί ώστε να ταιριάζει τόσο στη μορφή όσο και στην τοποθέτηση της διαφήμισης. Δεν υπάρχει όριο στον αριθμό των παραλλαγών που μπορείτε να δοκιμάσετε, οπότε μη διστάσετε να συνδυάσετε και να δείτε τι αποδίδει τα καλύτερα αποτελέσματα.
Μόλις αποφασίσετε για τη μορφή και την τοποθέτησή σας, ήρθε η ώρα να γίνετε δημιουργικοί. Τα γραφικά σας πρέπει να διακόψουν το scroll των χρηστών και να τους εμπνεύσουν να αναλάβουν δράση.
Ακολουθούν ορισμένα πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψη όταν αποφασίζετε ποια γραφικά θα χρησιμοποιήσετε για την καμπάνια σας. Οι εμπνευσμένες εικόνες είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσελκύσετε το κοινό σας εάν είστε επιχείρηση που βασίζεται σε προϊόντα. Η επένδυση σε διαφημίσεις βίντεο αξίζει τον κόπο. Το πρώτο βίντεο για κινητά στο Facebook αυξάνει την αναγνωρισιμότητα της μάρκας έως και 67%. Και πάνω από το 54% των χρηστών των κοινωνικών μέσων έχουν πει ότι τα βίντεο είναι η προτιμώμενη μορφή ανάρτησης.
Εάν έχετε μια μοναδική επιχείρηση που δεν μπορεί να απεικονιστεί επαρκώς μέσω εικόνας ή βίντεο, τα γραφικά και οι εικόνες είναι μια ξεχωριστή εναλλακτική λύση. Ένα καλό παράδειγμα brand που επικοινωνεί αποτελεσματικά μέσω εικονογράφησης είναι το Headspace. Ως εφαρμογή διαλογισμού, παρέλειψαν τις κλισέ εικόνες και πήγαν με διασκεδαστικές και προσβάσιμες εικόνες. Το πρωτότυπο περιεχόμενο είναι πολύ πιο αισθητό από μια στοκ φωτογραφία κάποιου που κάνει διαλογισμό.